Sesuatu tentang Shahir yg korang tahu tapi orang lain tak tahu :)

View previous topic View next topic Go down

Sesuatu tentang Shahir yg korang tahu tapi orang lain tak tahu :)

Post  DIYANA AZMAN :) on Thu Jun 10, 2010 1:07 pm



Korang tahu apa-apa rahsia ke apa ke tentang Shahir?Apa dia tu?HAHA Very Happy
avatar
DIYANA AZMAN :)

Posts : 83
Join date : 2010-06-03
Age : 25
Location : Kepong,KL

View user profile http://www.alahai-diyana-hoi.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Sesuatu tentang Shahir yg korang tahu tapi orang lain tak tahu :)

Post  INTAN SHAFINAS on Wed Jul 14, 2010 3:59 am

ape yg sye tahu sume da tahu... hehe.. kak yana ade tahu pape ke nih..??? kalu ade cite lah... Very Happy
avatar
INTAN SHAFINAS

Posts : 19
Join date : 2010-07-09
Age : 24
Location : Seremban, Negeri Sembilan

View user profile http://aquniqz.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Sesuatu tentang Shahir yg korang tahu tapi orang lain tak tahu :)

Post  INTAN SHAFINAS on Sat Jul 24, 2010 2:31 am

DIYANA AZMAN Smile wrote:

Korang tahu apa-apa rahsia ke apa ke tentang Shahir?Apa dia tu?HAHA Very Happy
shahir suke memasak, fobia dgn darah, suke kanak2, tak suke tgk pompuan n org tua nangis...

btol.....!!!!!!!!
avatar
INTAN SHAFINAS

Posts : 19
Join date : 2010-07-09
Age : 24
Location : Seremban, Negeri Sembilan

View user profile http://aquniqz.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Sesuatu tentang Shahir yg korang tahu tapi orang lain tak tahu :)

Post  farehan on Tue Jul 27, 2010 4:12 am

INTAN SHAFINAS wrote:
DIYANA AZMAN Smile wrote:

Korang tahu apa-apa rahsia ke apa ke tentang Shahir?Apa dia tu?HAHA Very Happy
shahir suke memasak, fobia dgn darah, suke kanak2, tak suke tgk pompuan n org tua nangis...

btol.....!!!!!!!!

ala nie mesti bce kat majalah remaja kan???...hehehe
avatar
farehan

Posts : 2
Join date : 2010-07-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Sesuatu tentang Shahir yg korang tahu tapi orang lain tak tahu :)

Post  mun on Tue Jul 27, 2010 11:29 pm

SHAHIR XMKN TOGEY........huhuhuhu

mun

Posts : 56
Join date : 2010-06-17
Location : Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: Sesuatu tentang Shahir yg korang tahu tapi orang lain tak tahu :)

Post  INTAN SHAFINAS on Wed Jul 28, 2010 8:26 am

farehan wrote:
INTAN SHAFINAS wrote:
DIYANA AZMAN Smile wrote:

Korang tahu apa-apa rahsia ke apa ke tentang Shahir?Apa dia tu?HAHA Very Happy
shahir suke memasak, fobia dgn darah, suke kanak2, tak suke tgk pompuan n org tua nangis...

btol.....!!!!!!!!

ala nie mesti bce kat majalah remaja kan???...hehehe

tau2 jew.... haha... xde sper nk ckp.. sye tolong ckpkan.... hehe....
avatar
INTAN SHAFINAS

Posts : 19
Join date : 2010-07-09
Age : 24
Location : Seremban, Negeri Sembilan

View user profile http://aquniqz.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Sesuatu tentang Shahir yg korang tahu tapi orang lain tak tahu :)

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum